Saturday, November 20, 2010

pagi yang menyedihkan ;((

smalam tidur pukul 5 pagi, letih gila, then terus tidur.
hari ni, bangun pagi pukul 6.50 pg terus kena marah dengan bapak aku ;((
punca dia sebab aku lupa nak gorengkan karipap untuk orang tempah je.
dah laa aku baru tidur pukul 5, then kena bangun pukul 6.50, then kena marah lak tu. kalau setakat kena marah macam biasa je tak apa la jugak, aku boleh terima lagi. ni tak! siap kena maki hamun lagi, bapak sedih bhaii ;((
nak tak nak aku terima je laa, nak buatt macam mana, dah aku ni anak dia, nak melawan pun tak boleh, nanti DERHAKA la pulak, betul tak? baik aku diam je. tapi hakikatnya, memang aku menyirap pun bila bapak aku maki aku tu, dah laa mengantuk gila, kena marah lagi, haiissyyhh! tak apa, maybe dia tension laa tu, hee ;p

No comments:

Post a Comment