Thursday, December 9, 2010

sukanya dia ni ♥

ada sorang gurl ni aku baru kenal, dia memang sweet ouh :))
aku suka dengar suara dia, kecik gilaa, sweet plak tu, geram je bilaa dengar.
kitorang selalu on the phone waktu malam.
dia ni manja jugak orang nya, aku memang suka kat dia ouh.
tapi aku tak pernah nak bagi tahu dia yang aku ni betul betul suka kat dia.
maybe dia ingat aku just main main je kutt.
tapi if aku nak couple dengan dia pun dia dah ada BF.
so aku pun tak tahu nak buat macam mana, hehe.

even lama macam mana pun aku tetap tunggu dia sampai dia single.
tapi bila laa dia nak single pun aku tak tahu, hahaha :p
dia dah laa baik, mesti untung ouh siapa yang couple dengan dia.
best gila ouh bila on the phone dengan dia, bila laa aku nk jumpa dia kan?
dah laa dia duduk jauh, mintak mintak laa suatu hari nanti aku dapat jugak jumpa dia :))

you, sumpah i nak you ouh,  kenapa laa you dah ada BF kan?
humm, tak apa laa, i tetap akan tunggu you sampai you single, hehe :p
hope suatu hari nanti kita akan jumpa jugak, loveyou F . . A

No comments:

Post a Comment